POSTUP PŘI OBJEDNÁNÍ SLUŽBY FULFILLMENT

published 3 týdny, 5 dní ago

Nyní vám přinášíme postup objednání služby FULFILLMENT, o které jsme vás informovali v pátek. Tento postup se týká pouze nových objednávek - papírových i elektronických print@home vstupenek, tj. těch z vás, kteří ještě nemají vstupenku na festival. Ti z vás, kteří vstupenku již mají, obdrží detailní instrukce emailem během následujících hodin. Ještě jednou připomínáme, že se tato služba z technických důvodů týká pouze elektronických print@home vstupenek z našeho e-shopu. Vstupenky z jiných předprodejních sítí vč. kamenných prodejen ani dříve zakoupené papírové vstupenky z našeho e-shopu, službou fulfillment pokrýt nedokážeme.

POSTUP PŘI OBJEDNÁNÍ SLUŽBY FULFILLMENT – NOVÁ OBJEDNÁVKA

1) Udělejte v našem e-shopu objednávku na libovolný počet vstupenek a do košíku bude automaticky přidán i FULFILLMENT. Pokud si nepřejete využít této služby, vypněte tuto službu pomocí zaškrtávacího pole napravo u této položky.
2) Cena za zaslání náramků 150Kč bude přičtena jako jednorázový poplatek k Vaší objednávce, nezávisle na tom, kolik vstupenek si objednáváte.
3) Objednávku dokončete běžným způsobem (zadáním adresy, výběrem doručení), jak jste zvyklí.
4) Zaplaťte vaši objednávku nejpozději 14.7.2017 (všechny způsoby plateb) příp. do 19.7.2017 (platby kartou a expresními převody), po tomto datu již nebudeme schopni Fulfillment vyřídit tak, aby Vám náramky přišly poštou včas. Doručení náramků očekávejte poštou během prvního srpnového týdne.

V případě, že z jakéhokoliv důvodu před odjezdem na festival neobdržíte svůj včas objednaný a zaplacený náramek, kontaktujte prosím customer care na emailu: cashless@brutalassault.com, odeslaný náramek vyřadíme z databáze a přidělíme vám nový přímo na festivalu.

Obscure promotion

Loading events...